onsdag, november 13, 2013

Hejsan hoppsan...

Nu händer det grejer. Min blogg tänkte vakna igen efter en lång törnrosasömn. Det känns som hundra år sedan jag skrev, men det är visst bara fyra (förutom ett ynka inlägg för ett par år sedan). Mycket har hänt och jag har ett jättespännande projekt på gång, som jag snart ska berätta om. Jag ser att jag behöver uppdatera en hel del saker här på bloggen, men det får vänta ett tag.


Självklart blir det inledningsvis en bild på några av mina burkar, en av mina största laster här i livet...

Kram på er!

1 kommentar:

Lena - Mina Fina Stunder sa...

Det var på tiden att du vaknade upp till blogglivet! Jag har sett att alla dina fina burkar i bloggen har samlat på sig damm av väntan.
Glöm inte finkjolen och högklackat i morgon, det är fredag! :-)

Kram Lena