tisdag, september 01, 2009

Mystiska bär

Hej igen! Jag har varit förkyld sedan i fredags och i princip legat på soffan hela dagarna. Idag känner jag mig bättre och vågade mig ut i den härliga värmen på eftermiddagen. Knipsade av några kvistar av en buske som får sådana här bär. Tror inte att de är giftiga, men jag är lite osäker.

Har fått tips om ett bra shoppingställe i Lindesberg, så jag får se om jag hinner ta en sväng dit efter jobbet imorgon. De har bara öppet på onsdagar och lördagar och än så länge har jag inte lyckats ta mig dit, men kanske kanske imorgon...

5 kommentarer:

promenader på landet sa...

Hej vad skönt att du känner dig piggare! Fina bär men jag vet inte vad de heter! Må så gott! Kram Maria

annika sa...

Hej! Skönt när det vänt och man blir piggare och orkar lite. Vet inte heller vilka bär det rör sig om. Fanns det blad, ris etc?
Annika

hemma hos lilla mej sa...

Hejsan ! Skönt att du känner dej piggare.Fina bär men jag minns inte vad dom heter.Ha det så gott.Hoppas att det är en butik som är i din smak.Hadet gott kramizar ~~~~RITA~~~~.

Inas sa...

Hej Vännen!
Jag håller med de andra, jag vet inte vad det är för bär. Men det är bra att du känner dig piggare, hoppas att det håller i sig och att du får en underbar vecka goa kramar Ina

Vita små hjärtan sa...

Vet inget om bären! Men vackra var dom och pryder säkert sin plats!
Kram Agnetha