söndag, september 06, 2009

Snart är det jul...

Har roat mig med att surfa runt lite på olika inredningsbutiker på nätet. Många har redan fått in julsaker och man ju inte låta bli att titta... Även om det är långt kvar till jul så kan man börja planera och drömma lite redan nu, eller hur? Tiden går ju så himla snabbt där i november och december sen och man hinner ändå inte med allt som man tänkt sig. Den här korgen gillade jag och den kan man absolut ha även när det inte är jultider.

Bild från www.mixin.se

6 kommentarer:

Marita sa...

Den var ju en riktig liten pärla! Visst blir man lite sugen på julpiffing redan nu.... inte att plocka fram, men att kika på vad som kommer... tycker det är så himla roligt! Jag är en riktig julgalning!! Har alltid varit och kommer väl alltid att vara...
kram, Marita

promenader på landet sa...

Visst börjar man längta lite smått, julen är ju en jättemysig tid! Kram från Maria

Anonym sa...

Själv köpte jag jultidningar av grannens dotter härom dagen.:) Längtar redan till jul! Vackra bilder du visat från ditt kök. Ser jättemysigt ut. Kram Sofia

Vita små hjärtan sa...

Jo lite smått längtar man allt till advent!!!!
Ha en fin dag!
Kram Agnetha

Vardagens guldkorn sa...

Vilken söt! Lite börjar det ju rycka i "juldekorationstarmen" nu när det blir mörkare på kvällarna ock man börjar tända ljus, men kanske vi ska vänta lite till i alla fall ;0) Så vi inte framstår som helt tokiga =0)
Kram Linda

Unknown sa...

Villken söt ljuslyktskorg. Ja, i mitt huvud är det jul. Idag klippte jag lite tallkvistar och hängde upp några små hjärtan i fattigmanssilver. Tokig? Nej jag skulle fota till en annons i Allers jultidning. Kändes allt lite knepigt.
Kram Katarina