onsdag, juni 03, 2009

Promenaddag

Idag har jag gått och gått och gått. Vi hade utedag på jobbet så vi traskade runt en sjö och sedan fick jag traska hela vägen genom stan till bilen igen. Nu på kvällen har vi gått runt i Mariebergs köpcentrum och letat kläder till tjejernas avslutning. Däremellan hann vi dock hälsa på en gammal kollega som bjöd på en stooor tårtbit. Så jag ligger kanske på plussidan vad gäller kalorier i alla fall ;). Och imorgon ska jag fika med fyra klasser så det blir väl en och annan bulle där med. Herregud, jag kommer rulla fram snart....

Fina blommor som flickorna dekorerat vårt sovrum med...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ljuvlig bukett! Blir alltid så barnsligt glad över blommor. Ha en skön kväll! //S

lolla sa...

hejsan
vilken fin bukett blommor ni fått...
ja det blir mycket fikande i skolan så här mot slutet av terminen, det blir till att ta många långa snabba promenader :-)
kram lolla

hemma hos lilla mej sa...

Vilken vacker bukett.Tycker det är så gulligt när barn plockar blommor.Ha en skön kväll kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

hönemor sa...

Hej du, vilken juvlig bukett du fick, vilda blommor är ju så fina. Busken du visade härom dagen är inte en Pärlbuske, kollade upp den hos en kompis som köpte en härom året, Pärlbusken har små flikiga blad,jag tror din buske är en Deutzia, fint med vita buskar. Kram Katarina.

promenader på landet sa...

Vad skönt med en långpromenad och vilken ljuvligt vacker sommarbukett! Kram Maria