lördag, augusti 08, 2009

Mårbacka

Köpte tidigare i veckan två Mårbacka för halva priset. Lite sent kanske men för det priset så slog jag till. Än kan man ju njuta av dem ett tag och det såg ut att finnas några knoppar också. Har inte orkat göra så mycket de senaste dagarna eftersom jag haft problem med en visdomstand. Det är jobbigt att gå runt och ha ont hela tiden. Jag har knappt kunnat öppna munnen emellanåt, så man har inte kunnat tröstäta godsaker heller :). Däremot har jag läst tidningar och jag köpte denna norska variant som snabbt blev en favorit.

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilka fina Mårbacka.Vad jobbigt att ha problem med visdomstand.Ajaj vad ont.Jag gillar oxå Vackre hjem.Hoppas det löser sig med din tand vännen!!!!!!Ha en skön lördag kramizar ~~~~RITA~~~~.

promenader på landet sa...

Pelargoner kan man aldrig få för många de är ju sååå vackra! Tack för tips om en ny tidning den har jag inte sett förrut! Må så gott! Kram från Maria

Anonym sa...

Usch stackare! Hoppas värken släpper snart. Mårbacka kan man aldrig få förmånga av. Mina brukar få övervintra i en pappkasse men nu ska de få stå i källarfönstret som jag inget haft tidigare. Kram Sofia

Vardagens guldkorn sa...

Ja visst är det en härlig tidning!
Hoppas tandvärken ger med sig! Jag har dragit ut mina visdomständer, de kan verkligen göra förfärligt ont =0(
Kram Linda

Vardags-mirakel sa...

Lider med dig, jag brukar borsta tanden ofta med Hexident och skölja munnen med det när mina krånglar. Fint med mårbacka pelargoner! Kram Eva.

Anonym sa...

Hej! Tycker ditt kök ser så fint ut. Vore kul att se mer av det. Jag och min sambo ska bygga nytt hus i lantlig stil.
/Anna-Karin, Eskilstuna