lördag, augusti 01, 2009

Nya möbler ute

Vi har letat efter utemöbler i ca tre år. Vill man ha något som är av trä, vitt, ihopfällbart samt med ställbara stolar så får man leta. Oj, vad vi har letat. Just när vi nästan hade gett upp för i år så fick jag syn på en möbelgrupp på internet som verkade bra. Vi kollade upp återförsäljare, åkte dit, gjorde beställning och nu en vecka senare står gruppen på plats uppe på balkongen. Vi ordnade nytt golv däruppe också, det blev den ljusgrå mattan som jag nämnde i ett tidigare inlägg. Och vi är sååå jättenöjda med resultatet. Ibland lönar det sig att vänta! Nu ska jag gå upp och sätta mig där och njuta av den varma kvällen.
PS. Tack för alla hallontips.


6 kommentarer:

Lilla hjärtat sa...

Vad fint det blev. Vi har liknande möbler men med svarta dynor. Jag tycker det var väldigt fint med grått. Våra svarta blir lite skarpa kan jag tycka.
Ha en bra Lördagskväll
Kram a-K

hemma hos lilla mej sa...

Vad låckert.Ja då stämmer det att den som väntar på något gött.Väntar aldrig för läge.Ha en mysig kväll kramizar ~~~~~RITA~~~~.

promenader på landet sa...

Vad jättefint det blev, men vad länge ni letat, härligt att ni äntligen hittade det ni ville ha! Stor kram från Maria

Anonym sa...

Jättefint! Ibland lönar det sig allt att vänta. Ha en skön kväll! Kram Sofia

Vardags-mirakel sa...

Det blev ju jättelyckat! Så fina möbler, dynor och parasoll! Kram Eva.

AkH sa...

Hej, vad fint det blev. Vill även passa på att säga att du har en jättefin blogg.
Kram Anna-Karin Livetharochnu-akh