onsdag, augusti 12, 2009

Vardag

Jaha, då har man jobbat i tre dagar redan. Det är skönt att komma tillbaka till vardagen också, tycker jag. Min sista lediga dag firade jag med cider från Ica...

Jag föll för den vackra etiketten och cidern visade sig också vara väldigt god. Köpte också en tidning...

Har aldrig läst den förr och den var väl ok, inte riktigt min smak, men man hittade ändå en del inspiration. Hoppas ni har det bra, såg att jag fått en kommentar om fler bilder från vårt kök. Tänkte försöka ordna det till helgen. Hej hopp!!

3 kommentarer:

promenader på landet sa...

Jag har också jobbat 3 dagar och visst är det en omställning.. Roligt men jag är morgontrött!! Ha det gott och fin ciderflaska! Kram Maria

Anonym sa...

Jag börjar tisdag nästa vecka lite på halvfart då vi har inskolning på nytt dagis. Det är med blandade känslor jag börjar igen men tycker ändå det ska bli skönt med lite rutin i vardagen igen. Ser framemot bilder från ditt kök. Ha en skön kväll! Kram Sofia

Unknown sa...

Det är så skönt när barnen får sommarlov men också alltid lika skönt när allt rullar på som vanlig igen. Det beror kanske på att man jobbar hemifrån och det inte funkar så bra under sommaren när alla mina gullpluttar+kompisar är hemma hela tiden.
Villken mysig ciderflaska, den verkade god också, trevlig att duka fram till fest.
Kram Katarina