fredag, januari 30, 2009

Baka baka liten kaka

Idag har det blivit både bröd, kärleksmums och polkagrischoklad. Det var härligt med en liten bakdag, speciellt när man gjorde såpass olika saker.


Jag måste säga att polkagrisgodiset är så fantastiskt supergott så det är inte klokt. Och väldigt lätt att göra dessutom. Det kommer jag garanterat göra fler gånger! Godiset gillades av de små damerna i huset också, de fick tjuvsmaka lite fast det inte är lördag.

Jag har nu tvättat och strukit det jag köpte på myrorna igår, nämligen ÄNNU ett örngott. Man kan undra vad jag ska med alla till och ja, det vet inte jag heller. Men de är ju så fina... I vår tänkte jag försöka ordna lite i vårt gästrum och där kanske man kan ha dem. Mysigt med massa kuddar på sängen. Vi får väl se.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan.

Vilken tur du har som hittar så fina örngott. Tycker att jag rotar på alla loppisar men inte hittar jag något. Kanske får det bi ett besök på loppiset i Odensbacken i morgon i allafall. I morgon har Jakobssons Möbler halva reapriset på alla reavaror. Passa på.
Kul att du tänker titta ut till min butik. Men snälla du hör av dej först så att jag vet när du kommer. Jag jobbar innom hemtjänsten oxå så det är inte alltid jag som stå i butiken. Har en underbar granne som passar butiken när jag jobbar.

Ha en riktigt skön helg.
Kram Nettan