tisdag, januari 27, 2009

Kakmonster

Jag älskar kakor av alla de slag och jag älskar även glasburkar i alla former. Tillsammans tycker jag att de är en fantastisk kombination. Det jobbiga är att kakorna i sina burkar inte bara är fina att titta på utan också väldigt trevliga att tugga på. :)


Idag gjorde jag klart kuddfodralet jag började på igår. Efter att ha ältat sjutton olika idéer så valde jag att göra på det sätt jag hade tänkt från början. Kudden har fått ett tillfälligt hem i gungstolen men får nog flytta upp till en gammal stol jag ropade in på auktion i somras. Måste bara klä om stolen först.

Jag har också köpt lite vårblommor idag som jag tänkte arrangera. Men det får bli imorgon. Jag trodde att jag äntligen skulle få slänga bort min amaryllis efter att den blommat så fint med sina två stänglar, men tji fick jag för nu är en tredje blomma på väg...

Envis liten rackare...

Inga kommentarer: