lördag, januari 31, 2009

Tidningsfrossa


Ikväll tänkte jag riktigt frossa i mina senaste tidningar. Lite fika på det och kvällen är gjord. Idag har jag börjat röja i vår klädkammare. Jag är klar med våra tre vindsgarderober eller kattvindar eller vad man nu ska kalla dem så där är det ordning nu. Men nu är det alltså dags för klädkammaren. Jag gillar att göra mig av med och slänga saker men när det gäller kläder och skor blir det jobbigt. Vissa saker måste man bara spara av nostalgiska skäl. Man tänker ju att flickorna kan ha glädje av det när de blir större och ska gå på maskerad eller något. Jag vet ju själv hur roligt det var att gå igenom gamla kläder och skor som mina föräldrar sparat. Men men, jag ska försöka att inte spara allt jag hittar i klädkammaren. Eller så kanske man skulle städa undan lite mer av E:s kläder. Han märker nog inget i alla fall...hehe...

Inga kommentarer: