söndag, april 05, 2009

Auktionsdags

Idag var det dags för auktion igen. Tog med mig mor och far den här gången. Köpte några vita dukar och en bokhylla. Bokhyllan var lite för stor för bilen så den hämtar jag i morgon.

Tänkte också visa er en jättefin sak som jag köpte av en dam igår, nämligen detta fantastiska kristallägg.

Jag brukar inte bry mig så mycket om påskpynt, utan det är barnen som pysslar med det. Men det här ägget tänker jag i alla fall ställa fram och fylla med extragott godis.

Nu har barnen följt med mor och far upp till Dalarna och jag kommer inte träffa dem igen förrän på fredag, snyft. Lite jobbigt, men jag vet ju att de har det så roligt där uppe.

6 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Vilket fantastiskt fint ägg... Kram

Inas sa...

Hej Du!
Vad fina fynd du har fått tag på... Njut av att få vara barnfri ett tag även om det är jobbigt, ladda batterierna... Goa kramar Ina

Mitt smultronställe sa...

Hej!!
Jättefint ägg!!! Min minsta dotter skall på lägrt 2 dygn känns konstigt, förstår dej men vi behöver nog få vara lite själva ibland....

ha en bra vecka, Camilla.

Leamarlené sa...

Fantastiskt vackert kristall ägg...lyckat köp. O auktion det var länge sen...känns som sommar när man går på sånt.

Kram, Marlene

Vardagens guldkorn sa...

Oj vilket fint ägg du fått tag på!
Ja det var en skön dag i örebro! Jag tycker att centrum där är så mysigt att strosa omkring i . Vårt centrum här i västerås håller på att dö ut tror jag, bara massa stora kedjor, tråkigt!
Njut av barnledigheten nu!
Kram Linda

Hanna sa...

Underbara bilder, tack för titten!
Hanna