lördag, april 04, 2009

Lördagen som försvann

Oj, vad den här dagen gick fort. Men det är väl så när man har roligt. Har varit på påskpyssel med barnen på skolan så nu står det fullt med färgglatt påskpyssel här hemma. Mor och far kom hit idag och hade med sig smått och gott. Sen åkte vi till Nettan, alltid lika trevligt, och där hittade jag fina saker. På vägen hem igen var vi in till en missionskyrka där det var hantverkshelg. Jag gjorde även ett jättefint fynd där. Har så mycket att visa, men idag får det räcka med följande:

Ägg av trä som pappa svarvat. De ska få lite färg, tänkte jag.

Trådspolar som pappa också gjort.

Påskpåsar som mamma sytt åt barnen.

Imorgon blir det auktion...

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken gullig blogg du har.Hoppas att det fina vädret håller i sig.Ha en mysig lördag kramizzar ~~~~~RITA~~~~.

Inas sa...

Hej Du!
Mysiga ägg... Och din lördag försvann också det gjorde min mä. Med klippa sonen, förberedelser för gudstjänst i morgon med bildspel om påsken... Ha en trevlig dag i morgon goa kramar Ina

Vardags-mirakel sa...

Duktiga föräldrar du har, min far snickrar också och mamma syr. Ha en skön kväll, kram Eva.

hemtrevnad marie sa...

Å, vilka fina grejer dina föräldrar gjort...äggen kommer att bli superfina!!
kramis