tisdag, april 14, 2009

Tillbaka igen

Åh, vilken härlig påskhelg vi haft! Vackert väder och premiärgrillning. Vi har suttit uppe på balkongen och ätit kvällsmat. Vi har spelat kubb, käkat en massa godis, superslöat i soffan emellanåt och vi hann också gå på bio en sväng. Vi såg "Monsters vs. Aliens" och jag kan verkligen rekommendera den. Både vi och barnen skrattade gott. Och så har jag upptäckt jordklotets godaste godis. Är svag för vit choklad och dessa är totalt himmelska. Tur att de inte är de billigaste som går att köpa för då hade jag vägt 150 kg vid detta laget.....

4 kommentarer:

Inas sa...

Hej Du!

Härligt att ni har haft det gott i helgen. Ja mä... det har varit helt fantastiskt att ta det lungt med familjen, släkt och vänner. Godis ja, det har man fått alldeles förmycket av under helgen. Men det är gott.hm.. Ja man får väl prova dessa någon gång. He en trevlig vecka goa kramar Ina

Vardagens guldkorn sa...

Skönt att du haft en bra helg! Det är ju verkligen underbart med solen och värmen. Den där chokladen har jag missat, är säkert smaskig. Min våg har blivit jättekonstig, den visar 1 kg MER nu än innan helgen, är inte det konstigt så säg ;0)
Ha en bra vecka! Kram Linda

hemma hos lilla mej sa...

va mysigt det låter att ni haft det bra.Den chokladen är säkert kanongod den har jag missat.Vädret har ju oxå varit kanon fint.Ha en trevlig kväll kramizar ~~~~~RITA~~~~.

Unknown sa...

Villken mysig helg ni haft. Våren är ju helt underbar, nuförtiden är det min absoluta favoritmånad. Vädret är härligt och allt jobb ute känns roligt.
Choklad.....hm, min hemliga last.
En annan som jag varmt kan rekomendera är Ragusa, den är himmelsk, bara smälter i munnen.
Ha det gott!/Katarina