onsdag, april 22, 2009

Paket

Igår fick jag ett litet, gulligt paket på posten. Det var från min bästaste bästa vän N. I paketet låg denna fina lilla ask....

...och i asken gömde sig världens sötaste lilla chokladbit, i form av en blomma.... Tack snälla vän och puss på dig!!!

Tänkte jag skulle fira lite idag, är äntligen klar med alla samtal. Men jag vet inte om jag vågar äta chokladblomman, den är ju så söt. Saker av choklad brukar ju i och för sig leva ganska farligt här hemma så den slinker nog ned rätt vad det är...

8 kommentarer:

Vardagens guldkorn sa...

Ja utvecklingssamtalen tär verkligen, jag känner mig helt urlakad när jag är klar. Jag hinner pusta några veckor nu innan det är dax att börja våndas över betygsättningen!
Må så gott!
Kram Linda

hemma hos lilla mej sa...

Vilken fin present.Kanonfin låda och gulligt med söt chokladblomma i.Tur man har goa vänner.Alltid lika skoj att få paket.Ha nu en mysig kväll kramelikram ^^^^RITA ^^^^.

Lilla hjärtat sa...

Vad gullig present, förstår om du blev glad av den goda fina blomman....
Kram A-K

hemtrevnad marie sa...

OJOJOJ, vilken fin choklad...ja, den skulle leva farligt här också, haha!
Hoppas att du njuter av den med en god kopp kaffe!
Och sååå fint du fått det i skafferiet!!
kramis

Jenny sa...

Hej Katarina!
Vilken fin låda o underbar chokladblomma du fick!!

Kul att du vill vara med i min tävling förresten:)

Kram Jenny

StinasLoppis m.m sa...

Nemen så fin choklad vill man ju knappt äta upp. Kramis /Stina

Nanna sa...

HEEJ!!Kul att du gillade pralinen-var den god då?Har faktiskt inte provat själv, även fast vi har dessa i butiken.Skall erkänna att den låg inslagen ett tag innan jag kom ihåg att posta den....sån är jag!!Kram N

Blogger sa...

If you're in search of the highest paying Bitcoin ad network, sign-up for MellowAds.