onsdag, april 29, 2009

Fantastisk butik!

Jag måste få berätta här i mitt hundrade inlägg (hurra hurra) om en liten butik jag hittade idag. Var nere på byn i Lindesberg för att inhandla en blomma till en kollega och på väg dit gick jag förbi en affär som jag inte ens vet vad den heter när jag tänker efter. Nåväl, det var som att gå på en loppis eller auktion där alla godbitarna fanns samlade på ett och samma ställe. Massa fina gamla saker! Helt underbart. Jag reserverade en gammal margarinlåda i trä, hon hade tre stycken sådana på gång in i butiken. Har önskat mig en sådan länge så nu längtar jag tills den blir min. Ha en bra kväll!

Suddig men söt blomma i vår rabatt....har förstås glömt namnet på den...

5 kommentarer:

Anonym sa...

skogspromenader är också jättehärligt! mina svärföräldrar bor i skogen så jag brukar åka dit när suget efter skogsdoft blir för stort.
snygga korgar du köpt!
kram

promenader på landet sa...

Kul att hitta en favoritbutik det är inte varje dag!
Kram Maria

Inas sa...

Hej DU!

Visst är det härligt när man upptäcker nya butiker... och dessutom hittar något man verkligen vill ha. Önskar dig en riktig trevlig helg. Goa kramar Ina

hemma hos lilla mej sa...

Fin bild du visar.Kul att hitta en mysig butik som man gillar ha det bra kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

Vita små hjärtan sa...

Va kul. Då antar jag att du återkommer dit många gånger :) Kram