fredag, maj 08, 2009

Ajajaj

Var och hälsade på i Dalarna hos mor och far på förmiddagen och GLÖMDE ta med kameran! Inte bra, för nu börjar deras fantastiska trädgård blomma. Får försöka komma ihåg det nästa gång så jag kan visa bilder. De har så fint. Nu ska jag ladda inför semifinalen i ishockey mellan Sverige och Kanada. Inte för att jag har rätt TV-kanal så jag kan titta, men jag följer matchen så gott jag kan via radio och internet :). Och så ska jag mumsa på min nya favoritglass, nämligen Mövenpicks Panna cotta. Såååå himla god....

Bild från www.nestle-nordic.com

5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Låter gott ........MUMs.1000TACK FÖR TIPSET.Ha en mysig kväll kramiz ~~~~RITA~~~~.

Min Skattkammare sa...

Mums vad gott med svalkande glass!
Sånt där går inte att låta bli om det finns hemma!
En sån där klocka finns här som du visar i förra inlägget......men bara en kvar! ;o)
Ha en skön helg!
Kram Kicki

Vardags-mirakel sa...

Visst är det förargligt att glömma kameran, glassen ser god ut! Kram Eva

Boningsljus sa...

Jobbigt när man glömmmer. Säkert ännu finare nästa gång. Kanske skulle prova glassen så riktigt smarrig ut. Kram Sussi

promenader på landet sa...

Din glass ser jätte smaskig ut och fin att titta på! Kram Maria