söndag, maj 03, 2009

Loppis

Vi tog en sväng idag till en loppis i närheten av där vi bor, bara några hundra meter bort (=livsfarligt!). Tur att hon bara har öppet på söndagar ;). Hon hade gjort iordning en speciell "shabby chic"-hörna. Tror ni jag hängde där eller? Gjorde ett par fina fynd som jag tänkte visa imorgon. Batteriet i kameran är slut igen. Men jag bjussar på en bild jag tog igår istället, nämligen denna lavendel som jag köpte hos Mamma Lycklig. Håller på och fixar till på vår lilla veranda och jag tänkte den skulle få stå där.

4 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Härligt när man gör fynd. Spännande att se. Kram

promenader på landet sa...

Ska bli spännande att se dina fynd jag och dottern tänkte också svänga förbi Loppis i morgon! Kram Maria

hemtrevnad marie sa...

Spännande med fynd att vänta på hos dig också då, hihi!!
kram på dig!!

Lilla hjärtat sa...

Det blir spännande att få se sen Shabby chic hörnan låter intressant...
Kram A-K