söndag, mars 22, 2009

Auktion

Idag var det då dags för auktion. Hittade en hel del fina saker men folk bjöd ju som galningar så mycket blev lite väl dyrt. Men lite fick jag med mig hem i alla fall. Jag hade spanat in den här ljusstaken från Svenskt tenn och den ropade jag in.


Det följde även med lite andra saker som låg i samma låda, nämligen:

Jag vet inte om jag ska ha kvar alla dessa extragrejer, vi får väl se. Och så blev jag så förälskad i detta pyttelilla skåp och det ropade jag hem för 25:-. Dagens fynd.

Auktion är underbart roligt att gå på och jag ser verkligen fram emot sommarens utomhusauktioner. Men just nu känns sommaren långt borta för det har ju snöat igen idag...

3 kommentarer:

Vardags-mirakel sa...

Helt ljuvliga saker du ropat in, skåpet var je ett riktigt fynd! Kram Eva.

Vardagens guldkorn sa...

Vilka fina saker du ropat in! Man längtar verkigen efter sommaren med loppisar och gårdsauktioner. Men här fick vi ett bakslag så nu ligger det snö ute igen =0(
Hoppas du får en bra vecka!
Kram Linda

Vita små hjärtan sa...

Men å vilket litet gulligt skåp!!! Ha en bra måndag...kram