fredag, mars 20, 2009

Maratondag

Imorse ringde klockan 04:40 och sen dess har det varit fullt ös. Åkte upp till Dalarna för att få bilen servad, passade på att hälsa på mor och far under tiden. Sedan söderut igen och iväg och handla lite mat och födelsedagspresenter. Sedan hem för en snabb lunch och därefter åka och jobba en stund. Sedan hämta barn, åka hem, göra lite mat och nu sitter jag här. Alldeles strax ska jag iväg på lite aktiviteter med barnen resten av kvällen. Puh.....

När man hälsar på mor och far åker man sällan tomhänt hem därifrån. Det gjorde jag inte idag heller. Fick bl.a. det här fina bokstödet som pappa gjort. Fick också lite andra saker som jag tänkte visa imorgon. Ha en bra kväll!

5 kommentarer:

Vardags-mirakel sa...

Ta det lite lugnt, tänk på dig själv också :-) Vilket vackert bokstöd! Ska nog be min far göra något liknande...Ha en underbar helg, kram Eva.

Inas sa...

Jag förstår att du har haft en maratondag. Men jag hoppas att du får en lugn kväll och helg så du får vila lite också. Det var ett vackert bokstöd. Du har en duktig far, tänk om man hade en sån. Trevlig helg och sköt om dig. Goa kramar Ina

Living by Milla sa...

Tack för din goa kommentar!
Vilken hektisk dag du har haft, hoppas du kan ta det lite lugn i helgen.
Ljuvligt bokstöd!

Ha en skön helg!
kram Camilla

hönemor sa...

Hej du, vilken energi du har haft idag, men i morgon får du allt ta igen dig. Hoppas att du gör några fynd på auktionen, jag har fått sluta att gå på sånt, en ska ha plats till allt som lockar en, ha en skön helg, Katarina

Anonym sa...

Nämen åhhhhhhh, Vad fin en sån vill jag oxå ha. Din pappa är suverän på att tillverka grejer. En sådan pappa skulle man ha, ja ja min pappa är oxå bra men han tillverkar inte så mycket grejer.
Skönt att flickorna blev nöjda för tofflorna.
Kramis Nettan