torsdag, mars 05, 2009

Paket till mig!!

Efter att ha jobbat en hel lång dag och sedan varit på ridskola med äldsta dottern så är det underbart att hitta detta i brevlådan när man kommer hem och är lagom trött:

Jag tycker att bloggandet är en skön paus i alla vardagsbestyr. Det är mysigt att sätta sig vid datorn en liten stund och ha lite tid för sig själv. Det är synd bara att det hunnit bli så mörkt innan jag kommit igång med fotandet. Bilderna blir inte så bra. Det blir snyggare om man fotar i dagsljus tycker jag. (Eller så kan jag inte kamerans funktioner riktigt...) Men vi går ju mot ljusare tider och det känns verkligen härligt. Tänk att få bli väckt av solljus istället för väckarklocka....

PS. Imorgon visar jag vad det var i paketet... DS.

3 kommentarer:

Thesèse sa...

tack själv!! det är kul att få uppskattning för sina saker.. det är sånt som gör vardagen.. eller alla dagar!
Kram Tess

Min Skattkammare sa...

Åhh, så spännande! ;o)
Ja, ljuset kommer, men det går ju så sakta. Varje dag är en väntan.......
Men rätt som det är så sitter vi där bland vitsippor och blommande äppelträd!
Önskar dig en skön helg!
Kram Kicki

Vita små hjärtan sa...

Väntar med spänning!!! Kram