torsdag, mars 12, 2009

Ny butik

För några veckor sedan började jag ett nytt arbete i Lindesberg och idag på lunchen passade jag på och tog en liten snabbrunda på stan för att se vad som fanns där. Och jag hittade en jättefin butik som heter Presenthuset Hon & Han. Åååh, vad mycket fint det fanns! Himmelriket för en glasburksfantast som jag, kan jag säga. Skulle ha kunnat gå där hur länge som helst. Jag hann i alla fall köpa lite, t.ex. det här fina påskpyntet:

Men jag hann inte mer än hem förrän smådamerna lade beslag på varsitt. Imorgon ska jag ta en tur till Myrorna med lite grejer igen. Man kan nästan tro att jag bor där. Vi får väl se vad som slinker med hem därifrån...

7 kommentarer:

Lilla hjärtat sa...

Åå vad fint påskpynt...Dom gillar jag.
Kram Anna-Karin

Golden&Vitt sa...

Vad roligt att hitta en "favvo" affär och fynda lite :)

Såg att dina pelargonier hade börjat blomma lite, åhh lyllo dig. Mina dom ser jätte döda ut , glömde dom i garaget för länge tror jag hmpr...och utan vatten..suck.

Ha en mysig helg/annika

Vita små hjärtan sa...

Myrorna...lite mysigt, där kan man ju hitta både det ena o andra.. Kram

hemtrevnad marie sa...

Kul med en fin affär i närheten!!
Pyntet var jättesött!
Låter spännande med dina skafferiplaner.....och soffan ser jättefin ut...är det skinn?
ha en fin helg!
kramis

Målargården sa...

Hej! Va kul att du hittade in til mig. Vilken fin blogg du har....låter spännande att bo i ett gammalt missionshus. Du har stora rum då antar jag. Skall titta runt lite mer när tid ges. Lycka till i tävlingen!/ Eva-Mari

Vardags-mirakel sa...

Åh, vilka fina påskhängen!Förstår att de blev tagna ;-)Ha en härlig helg, kram Eva.

IKT i min vardag sa...

Åh så fina! Dem skulle jag gärna ha i mitt påskris.

Linda :)