onsdag, mars 18, 2009

Trött...

Är så trött. Det har snurrat för fullt idag med både jobb och annat och resten av veckan är också fullspäckad. Men jag ser fram emot söndagens aktivitet, nämligen auktiooon. Skulle ha varit på en i söndags men ena dottern var sjuk och sambon var tvungen att åka till jobbet så det var bara att stanna hemma. Men på söndag ska det bli av. Resten av den här kvällen kommer jag nog mestadels ägna åt den här tidningen.... (och lite chokladrutor som jag bakade igår...)


Och just det ja, får inte missa Leila ikväll.

4 kommentarer:

Lilla hjärtat sa...

Choklad och lantliv, kan det bli bättre?
Kram A-K

Inas sa...

Det är tur att det finns tidningar då man behöver koppla av och bara hämta ny kraft. Det är helt perfekt. Chokladrutor är inte heller helt fel. Ha en skön kväll /Ina

hemtrevnad marie sa...

Ja, sämre kan man ha det en onsdagkväll:)!
Fick Lantliv i fredags , så den är tyvärr redan läst....Och jag fuskade med en kladdkakemuffins till kaffet idag jag också;)
Nu väntar jag på att Vakre Hjem ska dyka upp i brevlådan...tyvärr brukar den vara sen jämt....
ha en fin fortsättning på veckan!
kramis

Birgitta sa...

Hejsan, tack så mycket för ditt besök inne hos mej. Fina loppisfynd du har gjort, tänk att man alltid känner sig så himla nöjd när man får tag på nått man spanat in. Låter gott med dina chokladrutor, norpar nog en, tack. Kram Birgitta