onsdag, mars 11, 2009

Hemmadag

Är hemma idag för F hade feber i natt. Satt med henne i soffan hela förmiddagen och medan hon slumrade och såg på tv så roade jag mig med att brodera lite. Visar vad det blev en annan gång, är inte riktigt klar. Men det är något som jag ska ha i mitt skafferi (som jag för övrigt knappt börjat fixa till än....). Nu är F mycket piggare och vi har bakat lite muffins. Jag har ett så bra recept, de blir så saftiga och goda. Lite hallongrädde till så blir det mums!!

Ikväll ser jag fram emot Leila på landet på TV4+. Har man inte redan vår- och sommarlängtan så kan jag garantera att man får det när man ser detta program...

Bild från www.tv4.se

4 kommentarer:

Vardags-mirakel sa...

Hej, vilken fin blogg du har! Tack för din kommentar, ska genast lägga upp dig på min sida, kram Eva.

Lilla hjärtat sa...

Hej!

Jag har precis kollat på Leila på landet och visst får man vårkänslor. Hela programmet är så mysigt.
Vilken fin blogg du har, återkommer gärna.
Kram Anna-Karin

Leamarlené sa...

Hoppas lilla F har kryat på sig..så jobbit när dom är sjuk.
Ja Leila gjorde jätte god lax som jag måste prova på i sommar. Älskar att titta på hennes program...en härlig person är hon.

Ser fram emot att få se vad du har broderat.

Kram, Marlene

Thesèse sa...

hej!

Åh så mkt fint du visar!! o tusen tack för dina varma ord om mig på din sida o det är jätte kul att du gillar hjärtat..

Kram på dig! Tess