lördag, mars 07, 2009

Nya soffan

Här visas en del av nya soffan. Det var sååå skönt att bli av med den 17 (!) år gamla bruna skinnsoffan. Det blev verkligen skillnad. Jag är jättenöjd!

Idag gjorde jag lite marknadsgodis. Den vackra hjärtburken kommer från butiken Mamma Lycklig.

Annars har jag målat lite hyllor under dagen. Och jag hittade en gammal ljusstake som min pappa gjorde för tio år sedan och som jag fick måla själv. Tydligen kunde jag inte bestämma vilken färg jag skulle ha för den var både grön, röd, vinröd och guldfärgad. Men nu är den på gång att bli vit. Visar resultatet imorgon. Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Golden&Vitt sa...

Så härligt med nysoffan!
Måste kika in hos mamma lycklig, hjärtat var ju super just för godis.

Och vilken vinst du vunnit, grattis!

Ha en fortsatt trevlig helg , förstår att du ska ha penslen i handen :) Kram/annika