tisdag, februari 17, 2009

Äntligen...

Klädkammaren får anses vara klar nu. Det blev ett laminatgolv som vi hade lite kvar av sedan förut. Min sambo var snäll och lade in det på nolltid. Av någon anledning vill det se väldigt mörkt ut på bild. I verkligheten är det mycket ljusare i en gråvit nyans. Jag gillar ju före- och efterbilder så här kommer det:

Före:
Efter:
Det känns mycket fräschare så jag känner mig nöjd.

Inspektionsrunda...
Jag var till Myrorna med ett lass gamla saker idag och det är något konstigt med det stället. Man kommer nämligen aldrig tomhänt hem därifrån. Idag blev det ett vackert band och två gamla trådrullar i trä.

Vi bakade lite bröd idag, F och jag, och hon ville så gärna att jag skulle lägga ut en bild på hennes bröd, så varsågoda. En lite sned men ack så söt snigel...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fint det blev i klädkammaren. Vad synd att jag måste jobba det hade varit så kul att få träffa dina föräldrar. Men du kan väll fråga din pappa om han vill tillverka grejer till mej. Vi kan säkert komma överens om priser.
Vill i allafall beställa en ljusstake, lika som du har.
Ha det så mysigt när dom kommer, och ångrar ni er så är ju affären öppen, men det är Ulla som står där.
Krameli kram Nettan