torsdag, februari 19, 2009

Smått och gott

Här har jag samlat det jag inhandlade igår. Allt är dock inte med eftersom ett par av sakerna ska läggas i smådamernas påskägg framöver. Jag vill inte riskera att de får syn på dem innan dess. Det vackra hyllkantsbandet (eller vad det kallas) köpte jag hos Min Skattkammare och det är tänkt att jag ska ha det i ett utrymme vi har under trappen till övervåningen. Där är det perfekt att ha ett litet skafferi. Nu ser det mest ut som en mindre soptipp,men det ska det snart bli ändring på. Och visst är det rätt ände att börja i, med hyllkantsband... Kanske inte, men helt klart en roligare ände än sandpapper och spackel.

Och vintern håller i sig. Här en bild på vår trappa som leder upp till balkongen.

2 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Ja man måste ju nånstans börja :) Ha de gott!

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Hejhej!
Hittade hit genom en annan blogg, blev så nyfiken då jag läste att du oxå är från Smèbacken i en kommentar du lämnat där.
Jag är oxå från den lilla rara orten =)

Vilken fin blogg du har!! Mycket inspiration!!

Trevlig Helg!
Kraam från Benita