söndag, februari 15, 2009

Hurra, vad roligt!

Jag har fått en utmärkelse. Det är från Nettan på bloggen Mamma Lycklig. Tack snälla du!

The Lemonade Award is given by a previos
winner to 5 bloggers who have shown great attitudes and/or gratitude
this week. It’s a great way to show these people that you appriciate them.
All you have to do is:
1. Put the logo on your blog or post.
2. Nominate at least 5 blogs and be sure to link your nominees within your post.
3. Let them know that they have received this award by commenting on their blog.
4. Share the Love and link to this post and the person from whom you received your award.
Jag skickar vidare denna till följande fina bloggar:

Jag var ju och hälsade på hos Nettan i hennes butik igår och det var jättemysigt, en massa fina saker, gott fika (tack så mycket) och en trevlig pratstund. Verkligen en härlig butik! Jag köpte de här två fina burkarna och de passade perfekt i hyllan i köket. Bra att ha smått och gott i.

Jag köpte också en hjärtask och vita pärlhyacinter. Som jag letat efter dessa, har bara hittat blå tidigare. De får stå uppe i sovrummet.

Jag åkte också till Min Skattkammare och hämtade tavlan som jag beställt av Kicki. Den var verkligen fin och håll med om att det blev snyggare:

Före:
Omsorgsfullt upphängd av min käre sambo. Jag som försökte gömma den i en kasse ute i förrådet... Får se hur lång tid det tar innan han märker att jag bytt ut den..
Efter:Vilken skillnad! Tack Kicki än en gång. Det är så trevligt med små butiker på landet tycker jag. Helt annan känsla än att gå in på en större affär på stan.

Jag har också fått en utmaning, nämligen att visa den sjätte bilden från den sjätte mappen. Det känns dock som att detta inlägg redan är långt nog så jag sparar nog det tills imorgon. Då ska jag också visa vad jag och flickorna pysslat ihop idag...

2 kommentarer:

Thesèse sa...

hej o grattis tillbaka :)
Hur har det gått med färgen? Är så nyfiken på om du blev nöjd.. Det va verkligen en jättefin tavla du köpt! Ha en bra fortsatt helg o en bra början på veckan. Kram

Anonym sa...

Vilken fin tavla, en sådan vill jag oxå ha. Jag tror att jag får åka ut till Kicki och beställa något fint till hallen. Hoppas att vi ses snart igen, det ska bli spännade att få träffa din mamma och pappa. Ha det så bra och ha ett skönt sportlov.
Kram Nettan