söndag, februari 08, 2009

Inga bilder...

...blir det idag. Måste ladda batterierna till min kamera först. De håller inte speciellt länge och man får ha koll och ladda dem ganska ofta. Igår var jag inte hemma på hela dagen (därför blev det heller inget inlägg då) och idag har vi varit i Dalarna igen och hämtat barnen och jag glömde naturligtvis ladda batterierna under tiden. Lite trist är det eftersom jag tänkt fota mer hos mor och far idag. Men jag återkommer med nya bilder imorgon igen. Nu blir det pannkakor med sylt, mums!!

(Tack för kommentarer ni som skriver. Jag blir alltid jätteglad när jag läser dem!)

1 kommentar:

Min Skattkammare sa...

Pannkakor med sylt......mums, det måste jag göra!! :o)
Jag är så sugen på något smarrigt!
Uj, har ni varit ända till Dalarna och sladdat i snövädret igen.
Jag känner igen grannhuset på översta bilden. Man har ju kört den där vändan några gånger. ;o)
Vad fint ni ser ut att ha det i köket. Så ljust och härligt!
Ha en skön kväll!
Kram Kicki