onsdag, februari 04, 2009

Det går framåt

Idag har lilla F och jag målat två varv till och nu tycker vi att det får räcka. Det blir ljust och fint och det jag gillar med tapeten som vi målat på är att den har en vacker struktur.

Gör sig bättre i vitt än brunt...
Jag har också tapetserat den lilla väggsnutten med en tapet som vi även har i barnens lekrum. Tänk om det alltid gick så snabbt och enkelt att tapetsera. Helt rätt längd på våderna tycker jag :). Men än är det inte klart. Nu ska ställningarna som kläderna ska hänga på få sig en omgång vit färg och golvlisterna likaså. Sen tänkte jag montera dit en extra hylla och så är det ju golvet... Det måste göras något åt. Jag har inte bestämt vad, men jag kommer nog på något. Fortsättning följer....

Närbild på tapet.

1 kommentar:

Thesèse sa...

hej gud vilket vackert kök du har.. vi verkar ha lite lika intressen. De bakböcker du visar har jag med o älskar att baka från dem. de är såå mysiga. Tack för en fin blogg.